Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Een 'Cool Deluxe' is een MH groeilamp zo te zien ?
Je hebt nu de 'Warm Deluxe' bloeilamp erboven dan zeker ?
En je hebt de spreader niet onder de wing hangen ?
En..(daar kwam ik eigenlijk voor langs)..ruikt de Pineapple al naar pineapple ?
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
QenQ de pine begint wel een geur te verspreiden.Kan het alleen nog geen plaats geven.Heb een Philips son-T plus als bloeilamp.Heb de spreader er wel onder
Dankje mike01 en neem plaats.
QenQ nog even over die lampen die zaten bij de tent die ik compleet kocht naja bijna compleet een complete tent zonder brandblusser is niet compleet.
Heb deze gedimd gehad en ook over geschakeld naar lager en hoger wattage maar daar kan tie wel tegen.
Ga de volgende voorgroeien onder een agro 400W met B.A.L. dim 400W
Jij heb toch ook pines gekweekt had jij ook snelle bloeiers en langzame bloeiers?
Ik heb deze nog niet gekweekt nee,.
Ik ben niet zo gek meer met Barneys als vroeger, ik had bij de laatste soortjes van 'm wat veel banaantjes tijdens de bloei.
Daarom volg ik je een beetje, deze zou een lekker soortje moeten zijn, dus ben benieuwd wat je allemaal tegen komt.
1 pine gaat als een tierelier de andere gaat heel langzaam maar drinkt wel met de ander mee.Wel een beetje vreemd maar we wachten maar af wat ze gaat doen.
Oke naja, krijgen ze allemaal dezelfde voeding en dezelfde wortelstimulatie? Ook de zelfde hoeveelheden?
Ik had zelf toen in mijn tentje. 90x90x180. 600watt.
Had allemaal dezelfde voeding, evenveel water, alles zelfde om de verschillen te zien.
Lamp hing net wat dichterbij enz.. plantje bleef slap. Daarna lamp iets hoger gehangen en meer voeding. Ze kwam op die manier weer bij.
Wil niet zeggen dat dit bij iedereen zo gaat, maar bij mij lukte het
Ach ze komen vanzelf wel denk ik. De een is langer en de ander wordt voller ze zijn gelukkig nooit identiek.. Geduld is een schone zaak we gaan het vanzelf meemaken wat ie doet toch?
@Bacos ze blijft inderdaad gewoon staan als het niks word is het een leermoment. Binnen nu en zes weken zullen we het weten we zitten in de vierde week 1ste dag en ze moeten volgens Barney`s 8 weken.
Ik kom er nu pas bij MWay en op tijd zo te zien heb ondertussen dit verslag al wat kunnen bij lezen ook omdat jij al een paar maanden en stappen voorloopt op mij maar vooral omdat die vanilla kush mij wel wat zegt straks eens opzoeken vanwaar die vanilla komt en of ie echt naar vanille smaakt , maar sowieso goe bezig makker. i i follow ...
Oke is goed, ben benieuwd.. Achja, het komt vast helemaal goed! Water, licht en frisse lucht doen wonderen met plantjes. Ben benieuwd naar de nieuwe foto update!
Comment